Ο ετήσιος απολογισμός της Softweb® για το οικονομικό έτος 2019 επιβεβαιώνει την εδραίωση της εταιρείας στη σύγχρονη αγορά ως κορυφαία εταιρεία στον κλάδο παροχής τεχνολογικών υπηρεσιών σε επίπεδο Web και Mobile. Η έντονη αναπτυξιακή της πορεία προήλθε κυρίως από την απόκτηση πολλών νέων σημαντικών πελατών σε όλα τα βασικά προϊόντα της (Ε-commerce και M-commerce) όπως ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε, AXEL ACCESSORIES Α.Ε., ΛΙΑΦΑΡΜ Α.Ε., E.M.A A.E., ΙΝΦΟΛΕΞ Α.Ε., ΜΑΧΙ Α.Β.Ε.Ε., VICKO Α.Ε., ΙΑΝΟΣ Α.Ε., EUROLAMP Α.Β.Ε.Ε., Εταιρεία Ογκολόγων – Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε.) κ.ά..
Επιπλέον, ο θετικός ρυθμός ανάπτυξης της Softweb®, οφείλεται τόσο στην εσωτερική της αναδιοργάνωση όσο και στις ενέργειες ενδυνάμωσης του υποκαταστήματος της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ενίσχυσε την ανώτατη ηγεσία της με την ενσωμάτωση του κ. Χαράλαμπου Δημητρακόπουλου στον ρόλο του Managing Director, ενώ παράλληλα επένδυσε σε νέες εγκαταστάσεις για το υποκατάστημα της στην Αθήνα και την περαιτέρω στελέχωση του.
Σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης, η Softweb® λάνσαρε το νέο της προϊόν “Mobile B2B” το οποίο απευθύνεται στην αγορά της χονδρικής πώλησης και έχει σαν στόχο του να συμβάλει στην συνολική εταιρική αναβάθμιση των πελατών της, αυξάνοντας τις πωλήσεις και μειώνοντας δραστικά τα κόστη διαχείρισης. Σημαντικό γεγονός για την Softweb® στην χρονιά που πέρασε, ήταν η διάκριση της στα πανευρωπαϊκά βραβεία “European Business Awards”, όπου αναδείχθηκε “National Winner” στην κατηγορία Digital Technology λόγω της ανανεωμένης καινοτόμας τεχνολογίας “Pocketwarp”.
Στα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας βρίσκεται η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της και η ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Κύπρου. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική που έχει χαράξει η επιχείρηση για την περαιτέρω διεύρυνση των δράσεων της στο εξωτερικό, από όπου αντλεί ένα σημαντικό κομμάτι του τζίρου της.