Η Omega Technology, ανέπτυξε δωρεάν ειδική εφαρμογή για την καταγραφή των αιτημάτων των καλούντων της Τηλεφωνικής Γραμμής Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 καθώς και για τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους, ώστε να είναι εφικτή η αποτύπωση του έργου της γραμμής και η εξαγωγή στατιστικών για τη λειτουργία της. Η πενταψήφια Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τις επιπτώσεις της πανδημίας του Covid19 λειτουργεί με πρωτοβουλία του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Α’ Πανεπιστημιακή Κλινική Αιγινιτείου Νοσοκομείου) σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας ΑΡΓΩ, το Χαμόγελο του Παιδιού και το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Η Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης παρέχει δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη και δυνατότητα παραπομπής σε ειδικές υπηρεσίες σε 24ωρη βάση για παιδιά και για εφήβους καθώς και για ενήλικες, ενώ σε 12ωρη βάση παρέχεται εξειδικευμένη ψυχολογική υποστήριξη προς το προσωπικό των νοσοκομείων και ψυχιατρική υποστήριξη προς ψυχικά πάσχοντες. Παράλληλα, 12 ώρη βάση παρέχεται κοινωνική υποστήριξη για όλα τα κοινωνικοπρονοιακά θέματα.