Η ετήσια έρευνα καταγραφής και αξιολόγησης των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων ολοκληρώθηκε πρόσφατα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν).
Φέτος, αξιολογήθηκαν 228 ηλεκτρονικά καταστήματα, με βάσει τους τέσσερις κύριους άξονες που επηρεάζουν την επιτυχία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, σε σχέση με τους on-line καταναλωτές:
- Προστασία των καταναλωτών σε σχέση με την άυλη επιχείρηση – συναλλαγή
- Υψηλή αισθητική και ευκολία πλοήγησης στο site
- Δυνατότητες και ασφάλεια πληρωμών
- Προχωρημένες υπηρεσίες για τους on-line καταναλωτές
ELTRUN (ΟΠΑ) – Καταγραφή και αξιολόγηση των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων 2012