Τα ψηφιακά εργαλεία έχουν αρχίσει να υιοθετούν με μεγαλύτερη συχνότητα οι ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς, ήδη, το 50% συντηρεί mobile apps, με το 25% να κάνει SMS campaigns. Οι ελληνικές εταιρείες διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες: στις “πρωτοπόρους”, που αποτελούν το 16% και διαθέτουν ηγετική παρουσία στα digital µέσα, οι “παραδοσιακές”, που αποτελούν τη μεγάλη πλειοψηφία (66%) και είναι εταιρείες με καθιερωμένη παρουσία στα digital µέσα και οι “αρχάριοι” της αγοράς (18%), µε απλή παρουσία στα digital µέσα.
Κατά µέσο όρο, οι ελληνικές επιχειρήσεις δαπανούν το 18% του συνολικού marketing budget σε online ενέργειες, με εξαίρεση τον κλάδο των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, που δαπανά ποσοστό μεγαλύτερο από 85% στο online. Μάλιστα, το 69% των εταιρειών δηλώνει ότι στο μέλλον θα αυξήσει τις δαπάνες του σε digital marketing.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα State of Digital Leadership 2014, που διεξήγαγαν η Valuecom, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου & Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN), υπό τον καθ. Κ. Γεώργιο Δουκίδη.
Η έρευνα, που μελετά “Πόσο digital είναι το marketing των επιχειρήσεων στην Ελλάδα σήμερα” διαπιστώνει, πάντως, ότι, ενώ οι περισσότερες πρωτοπόρες στον κλάδο τους εταιρείες χρησιμοποιούν, ήδη, τα ψηφιακά µέσα, υπάρχουν ακόμη σημαντικά περιθώρια βελτίωσης.
Δείτε εδώ